Fantic XE 300 2T MY24

Ingyenes házhozszállítással

[*alcim]

[*rovid]
[*html:hosszu]
Cikkszám:
#88-
Euro-s ár:
9300.00 €
Eredeti ár:
Ft
Bruttó fogyasztói ár:
Ft
megtakarítás:
Ft
Áfa:
27 %
Min. rend. menny.:
1 db
Egységcsomag:
1 db
Szállítási díj:
40.000 Ft

Fantic XE 300 2T MY24:

Tökéletes szintézis az agilitás és a sokoldalúság , a teljesítmény és a könnyű használhatóság között még a legszélsőségesebb helyzetekben is: ez az új Fantic XE 300 kétütemű Enduro motorkerékpár, amely a legellenszenvesebb utakon is garantálni tudja a könnyű vezetést és az irányíthatóságot.

Euro5 homologizált, önindítós, a Fantic XE 300 az ideális motorkerékpár mind újoncoknak és a tapasztalt motorosoknak, akik szeretnek harcolni az off-road pályákon. A motor teljesítménye, megbízhatósága, sokoldalúsága és tökéletes ergonómiája , valamint kivételes kezelhetősége debütálása óta referenciaprojektként helyezték el az enduro világában.

Motor
Az XE 300 Enduro motorja egy egyhengeres, kétütemű, folyadékhűtéses , a Minarellivel fejlesztette közösen a Yamaha 292cc , amely az eredeti Yamaha változathoz képest dedikált geometriájú hengerfejjel rendelkezik, amely alacsonyabb kompressziós arányt tesz lehetővé (keresztváltozat: 8,6 ~ 10,7: 1 - enduro verzió: 7.4 ~ 8.8: 1). A CDI vezérlőegység az enduró használatához speciális beállítással rendelkezik. A motor túlméretezett generátorral van felszerelve, amely 12 V-os akkumulátort is táplál. A kipufogórendszert az Arrow-val együttműködésben fejlesztették ki, és egy új, kifejezetten enduro-használatra tervezett rezonátorral rendelkezik, amelyet különösen az alsó tartományra optimalizáltak . Ez a nagyszerű nyomatékleadás biztosítja, hogy a tapadás mindig kiváló legyen, nincsenek olyan zuhanások vagy csúcsok, amelyeket nehezebb kezelni. 

Felső szintű váz
Hihetetlenül könnyű és erős, félig dupla bölcsős alumínium váz. Az XE 300 mindig mozgékonyságot, stabilitást, tapadást kínál, és mindenféle ütést elnyel alacsony és nagy sebességnél egyaránt. Kiváló Kayaba felfüggesztések, a 48 mm-es SSS (sebességfüggő System) teleszkópvilla és 300mm rugóút Enduro beállítással rendelkezik. A Racing Department, fejlesztette a beállításokat különféle vezetési stílusok, kezdők vagy profi motorosok számára, amely mindenkinek megfelel a teljesítmény a legmagasabb szintjén. A hátsó lengéscsillapító is Kayaba (315 mm-es kerékút), külön állítható előfeszítésben, kompresszióban és visszacsillapításban. A lengőkar könnyűfém, DID felnikből készül, 21x1,60 - 18x2,1521x1,60 - 18x2,15 méretű rögzítésű Dunlop Geomax EN91 abroncsokkal 90/90-21'' \ 120/90-18''. Végső arány 13:50. A fék a Nissintől származik. Elöl 270 mm-es, hátul 245 mm-es úszótárcsával.

Ergonómia
A benzintartály tökéletesen illeszkedik a kerékpár vonalába, és nagy kapacitásának (9 liter) köszönhetően kategóriájában a legnagyobbak közé tartozik, és nagy autonómiát garantál hosszú terepen. A kerékpár vékony, és lehetővé teszi, hogy mindig a lovas lábai közé szorítsa a maximális irányítás érdekében. Az első rész úgy van kialakítva, hogy egyidejűleg biztosítsa a mozgás szabadságát és a jármű irányítását. Az ülés magas tapadású huzattal rendelkezik, és lehetővé teszi, hogy jól együtt érezze magát a motorkerékpárral. Az alapfelszereltségű LED-es fényszóró kiváló kilátást biztosít még éjszaka is.

Fantic XE 300 2T MY24

Ajánlás:

Műszaki adatok:

MOTOR
Típus: Egyhengeres, 2 ütemű, membránszeleppel és kipufogó szeleppel, YPVS
Hengerűrtartalom: 292,9 cc
Befecskendezés, VFORCE3 membránon keresztül 
Furat: 72 mm
Stroke: 72 mm
Tömörítési arány: 11,5 : 1
Gyújtási rendszer: CDI
Indító rendszer: Indítómotor
Kenőrendszer: Külön olajzás
Átvitel: 5 sebességes
Kuplung: Nedves, többlemezes
Jóváhagyás: Euro 5

VÁZ
Váz: Alumínium félig dupla bölcső
Villaszög: 27.7°
Utánfutás: 122 mm
Hátsó segédváz: Alumínium
Lengőkar: Alumínium változó profillal és progresszív lengőkarral
Felnik: 21x1,60 – 18x2,15
Gumiabroncsok: 90/90x21 - 140/80x18
Fékek: Hidraulikus tárcsa 270mm - Hidraulikus tárcsa 245mm
Első felfüggesztés: KYB 48 mm, teljesen állítható, kerékút 300 mm
Hátsó felfüggesztés: KYB, teljesen állítható, kerékút 315 mm

MÉRETEK
Hossz: 2200 mm
Szélesség: 825 mm
Magasság: 1285 mm
Ülésmagasság: 970 mm
Tengelytávolság: 1485 mm
Nedves tömeg: 107 kg
Üzemanyagtartály kapacitás: 9.0L
Motorolaj mennyiség: 0,8 liter

Fantic:

FANTIC CABALLERO UTCAI ÉS OFF-ROAD, ENDURO, MOTOKROSSZ ÉS SUPERMOTO MOTORKERÉKPÁROK az 1968-ban alapított olasz motorkerékpárgyár kiváló és gyönyörű motorkerékpárjai, amelyekkel számos EB és VB futamot is nyernek manapság is. Az OFF-ROAD modellek YAMAHA WR és YZ-F alapokra épülnek, amelyek a japán gépek továbbfejlesztett versenypályára optimalizált változatai. Gyakorlatilag gyári versenymotorok, amelyekhez minden alkatrész is könnyen beszerezhető nálunk. A CABALLERO modellek, pedig az utcai motorosok szívét dobogtatják meg mind a könnyű és élvezetes vezethetőség, mind a gyönyörű külalak miatt. SCRAMBLER, RALLY és FLAT TRACK stílusú 125 és 500 köbcentis változatokban rendelhető és készletről is elérhető több CABALLERO és ENDURO modell is.

Jelentkezz viszonteladónak...

Érdekel az off-road Világbajnok FANTIC motorkerékpárok, elektromos robogók, elektromos rollerek és az E-Bikeok értékesítése?
Érdeklődj nálunk viszonteladói partner együttműködésről!
LEGYEN KÖZÖS A CÉLUNK!
Keresünk FANTIC viszonteladó partnereket a következő városokban: Cegléd, Debrecen, Szeged, Békéscsaba, Miskolc, Siófok, Zalaegerszeg, Keszthely, Pécs, Sárvár, Sopron,  Szombathely...

Kérdések és válaszok Fantic XE 300 2T MY24 termékünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!
L
Lakatos Attile Gondoltam pár szóban összefoglalom Neked a tapasztalataimat az új XE300-ról az első motorozásaim után. (Talán segíteni fog még több ilyen motor eladásában is) Elöljáróban annyit mondanék hogy beváltotta a várakozásaimat, azt kaptam amit vártam, talán még kicsit többet is. A motor futóműve és váza nagyon jó összhangban van egymással, stabil, jó egyenesfutású, ugyanakkor könnyen irányítható, szűk fordulókban is könnyed kanyarodást tesz lehetővé. A motorkerékpár tömege megfelelően csekély, könnyen mozgatható, agilis. A rugóstagok mind gyors, mind lassabb menetben is nagyon jól dolgoznak, kisimítják a legdurvább egyenetlenségeket is a terepen. A motor nagyon erős, a gyújtástérkép kapcsolóval két különböző teljesítmény állítható, érzésre nagy különbség nincs közöttük. Viccesen szólva az egyikben nagyon erős a másikban pedig k_va erős. Mind a két térképhez külön állítható 10 fokozatban a "traction control". Ezt kipörgésgátlónak fordítanám, de nem akadályozza meg a kerék kipörgését csak kontrolálja! Szerintem a gyújtás és az elektromos power szelep állításával játszik és próbál minél nagyobb tapadást tartani a hátsó keréken. Ezt a funkciót még nem teszteltem ki teljesen, de már próbálgattam. A gázreakció meglepően finom kis fordulaton is, ez nem megszokott az eddig próbált injektoros 2 ütemű motorokból kiindulva. Nem fullad be kis fordulaton aggresszívan rárántott nagy gázra sem, szépen pörög fel. Egy kicsit hosszúnak éreztem az első motorozásnál az egyes fokozatot, így rögtön beszereztem hozzá egy rövidebb áttételt. Gyárilag 14-50 -es van rajta, most 13-48 -ra cseréltem. Ez már így nekem endurozáshoz megfelel, de ha valaki hard endurora veszi, még biztos kell ezt is rövidíteni. (13-49 vagy 13-50) Eddig ami negatív dolgot találtam, hogy a külön olajozáshoz az olajbetöltő nyílás nagyon kicsi, könnyen visszabüfögi az olajat feltöltésnél. Illetve nagyon hamar jelez az olajlámpa, számításaim szerint már fél tartálynál kigyullad a lámpa. Összességében eddig nagyon meg vagyok elégedve a motorral, remélem majd a tartósságára sem lesz panasz. Még egy dolog, amikor át lett szerelve a motor "utcai" kivitelről normál (verseny) kivitelre, a leírás kérte a motor átprogramozását (ezt ugye a Tamásék megcsinálták) illetve a gyertya cseréjét NGK BP9 -ről NGK BP7-re. Nos ez a motor már gyárilag BP7-es gyertyával volt szerelve, ezért a Tamásék azt gondolták hogy rossz a leírás amit a Fantic küldött hozzá és kicserélték a gyertyát a magasabb hőértékű BP9-re (illetve az ennek megfelelő NipponDenso-ra) Ezt a magas hőértékű gyertyát a 3. indításnál beköpte, tehát visszatettem bele azt amit a gyár javasol a kinyitott motorhoz (Bp7), azzal már tökéletes. Kérlek ezt mondd el a Tamáséknak is, hogy legközelebb tudjanak róla. Meglepően a verseny programhoz kell az alacsonyabb hőérték és az utcai használathoz a magasabb. Valószínűleg a katalizátor és a szegény keverékre beállított motor nagyobb hőt generál.
2024-05-16 12:03:44 Válasz