ÚJ FANTIC 2022 ENDURO ÉS CROSS MODELLEK

ÚJ FANTIC 2022 ENDURO ÉS CROSS MODELLEK

A FANTIC 2022 kínálata kibővült, mind a motokrosszban, mind az enduróban, és új modellek kerültek bevezetésre. Immár itt a 250 köbcentis kettő és négyütemű, valamint a 450-es négyütemű!

A rendkívüli fejlesztéseknek köszönhetően sok nemzeti és Európa bajnokságban élen áll a Fantic szinte minden kategóriában. A mozgékonyság, a technológia, a tökéletes egyensúly, az erő és a csúcsteljesítmény az alapvető jellemzők, amelyek az új FANTIC 22-es RACING sorozat motorkerékpárjait a kategóriájának referenciájává teszik.

A mai naptól kezdve megtapasztalhatjátok a Fantic Racing érzéseket, mivel már rendelhetőek a 2022-es modellek. Készen állnak a motokrossz és enduro piacon való bemutatkozásra a négyütemű XXF 250 és XXF 450, és az XX 250 és XX 125 kétüteműek.

Négy Fantic modellt szenteltek a motokrossznak; XX kétütemű és XXF négyütemű motorokkal:
  • Fantic XX 125 2T
  • Fantic XX 250 2T
  • Fantic XXF 250 4T
  • Fantic XXF 450 4T

Az Enduro fronton is az első a maga nemében a négyütemű XE.
Három modell alkotja az XE Enduro sorozatát, kettő és négyütemű motorokkal:
  • Fantic XE 125 2T
  • Fantic XEF 250 4T
  • Fantic XEF 450 4T

FANTASZTIKUS „NEWRACINGERA” –

A Fantic át akarja írni a terepmotorozás fogalmát, méghozzá úgy, hogy állandó erőfeszítéseivel, a valaha volt legjobb versenymotorokat fejlessze, kompromisszumok nélkül, a versenyosztályokon és a versenypályákon győztes gyári csapatok összes tudását a holnap fiatal tehetségeinek és bajnokainak szolgálatába állítsa.

A hivatalos Fantic márkakereskedőknél elérhetőek a 2022-es modellek és tuning alkatrészek, amelyeket eddig csak a gyári motorversenyzők kaphattak meg. Itt van a FANTIC FACTORY FEELING!

A Fantic XX, XXF, XE és XEF termékcsalád születése óta versenyez és folyamatos fejlesztés alatt áll. A győzelemre tervezett motorkerékpárok minden helyzetben és versenyen képesek garantálni minden versenyző számára a gyári versenymotor minőségét, köszönhetően a versenyzők és a gyártás közötti folyamatos ismeretátadásnak.

Mi a Fantic célja?

  • Csak egy cél lehet: elsőnek lenni minden bajnokságban, amelyhez kiváló teljesítményű motorokat kínálnak minden géposztályban.
  • Versenymotorjait a tökéletes egyensúly, az erő, a mozgékonyság, a manőverezhetőség és a megbízhatóság jellemzi.
  • Ez képes minden kategóriában csúcsteljesítményt nyújtani.
#NEW2STROKEERA

A hivatalos gyári csapatokkal a legmagasabb szintű versenyben szerzett tapasztalatok és a Jan Witteveen által vezetett Fantic Racing Department folyamatos fejlesztései már elérhetőek a szériagyártású motorkerékpárokban is. A kétütemű motorkerékpárok és a benne rejlő könnyedség, egyszerűség és robbanékonyság – immár mindenki számára elérhető a magas adrenalintartalmú modelleknek, a két MX (XX 125, XX 250) és az Enduronak (XE 125) köszönhetően.

#NEW4STROKEERA

Innentől kezdve az Enduro és az MX kínálata nagymértékben kibővül, így mindenféle típusú versenyző igényeinek megfelel. A NEW RACING ERA most már négyütemű is, köszönhetően a sorozat négy új motorkerékpárjának. Ezek igazi telivérek, amelyek a megkérdőjelezhetetlen Yamaha minőségből és megbízhatóságából származnak. Ami a motorokat és a vázakat illeti minden Yamaha, amiket a Fantic optimalizált, hogy az élmény még versenyképesebbé és még egyedibbé váljon. Az XXF 250-nél az erőleadáson dolgoztak azzal a céllal, hogy maximalizálják a japán blokk teljesítményét. A nagyobb XXF 450-nél viszont a Fantic versenyosztály lépett közbe, hogy a motorkerékpár még kiegyensúlyozottabb legyen mindenféle körülmény között.

FANTIC XX és XXF MOTOCROSS MY 2022 (Modellév)

A Fantic motokrossz sorozatban négy modell létezik, a kétütemű (125 és 250) és négyütemű (250 és 450) motorkerékpárok.

XX 125 2T

Az XX 125 nyolcadliteres, amely ebben a szezonban ismét dominál az európai színtéren Hakon Osterhagennel. Ennek a motornak a rendeltetése, hogy utat engedjen egy teljesen új motorkerékpárnak, amelyet jövő ősszel mutatnak be.

XX 250 2T

Ugyanolyan meglepő az XX 250, amely már mindenki számára elérhető. Már Nicholas Lapuccival VB győztes az MX GP EMX 250-es kategóriájában és olyan speciális alkatrészekkel van felszerelve, mint a Jan Witteveen által kifejlesztett Fantic Racing dugattyú. Kétütemű motorjának ereje még könnyebben kezelhető a kettős térképpel és kormány kapcsolókkal ellátott Fantic vezérlőegységnek köszönhetően: a “Map1” a teljes teljesítményű, míg a “Map2” csökkenti az energiát, késlelteti a gyújtás időzítését és alkalmas a legdurvább terepekre.

A Fantic kipufogórendszer kifinomult Arrow alumínium hangtompítóval is felszerelt, s a váz is referenciapont. A kettős bölcső alumínium váz, könnyű és erős. Kiváló tulajdonságokkal rendelkezik a KYB felfüggesztés. A 48 mm átmérőjű SSS (Speed ​​Sensitive System) teleszkópnak, a Fantic versenyosztály tökéletesítette a beállításait. A monoshock rugóstag 315 mm rugóutat biztosít, és külön állítható előfeszítése, kompressziója és a kirugózása is.

Alumínium ötvözetből készült lengőkar és DID felnik teszik teljessé a futóművet. 21×1,60 – 18×2,15 méretű felniken a Pirelli 80 / 100-21 és 110 / 90-19 gumiabroncsok feszülnek.

A Nissin fékek, 270 mm-es tárcsával elöl, 240 mm-rel hátul lassítanak.

A minden részletben gondozott ergonómia a Fantic XX 250-et intuitívvá teszi, amelyet bármilyen helyzetben könnyű vezetni.

XXF250 4T és XXF450 4T

A négyütemű motorkerékpárokra jellemző összes teljesítmény- és menetjellemző elérhető a Fantic Motocross termékcsaládban az XXF 250 és az XXF 450-nek köszönhetően. a Fantic Racing Department által kifejlesztett RX1Pro Athena-GET vezérlőegysége telefonos applikáción keresztül állítható. Ez egy szabályozó egység, amely azonnal megkönnyíti a beállítások megközelítését a kormányon lévő kapcsolónak köszönhetően, amely lehetővé teszi az ideális térkép kiválasztását. A Fantic három különböző lehetséges beállítást kínál: Standard, Hard és Soft, amelyek szintén az Ön igényei szerint testre szabhatóak.

Fantic XXF 450 a négyütemű krosszmotor

Az Arrow kipufogó, alapfelszereltségként titán hangtompítóval, egy igazi gyári versenymotorra jellemző tartozék. A kiváló futómű és az ergonómia a Fantic hivatalos versenyzői által megszerzett vezetési tapasztalatok eredménye, így az Fantic XXF új sorozat valóban rendkívüli. Mindkét motor kipörgésgátlóval és GET startprogrammal van felszerelve, amely nagyon fontos versenyzés közben. Nagyszerű plusz a sárvédőre helyezett LC-GPA kijelző, amely jobban kezeli az indításokat és megjeleníti a különböző kipörgésgátló szinteket.

WiGET

Az MX 4T sorozat a “WiGET” okostelefon alkalmazással van felszerelve, amely lehetővé teszi a vezérlőegység beállításainak módosítását az előzetes térkép és a karburációs térkép kezelésével: tökéletes megoldás, hogy mindig elérhető legyen az ideális beállítás minden típusú terephez és az időjárási viszonyokhoz.

Megtalálhatóak a Fantic Racing által kifejlesztett előre beállított térképbeállítások, vagy létrehozhatod az optimális térképet a motorozási stílusodhoz és igényeidhez.

Az XXF 250 modellen, a teljesítmény, a motor, a vezérlőegység és a kipufogó alkatrészek közötti tökéletes egyensúlynak köszönhetően javult a teljesítmény.

Az XXF 450-en a Fantic Racing azon munkálkodott, hogy a felhasználónak egy hatalmas, ugyanakkor könnyű, intuitív és könnyen kezelhető motorkerékpárt kínáljon. Az alumínium váznak és a 48 mm-es SSS (sebességérzékeny rendszer) villákkal ellátott KYB felfüggesztésnek, valamint a teljesen állítható hátsó lengéscsillapítónak köszönhetően kiváló az ergonómia. Természetesen ezen is Nissin fékekkel, 270 mm tárcsával (310 mm rugóút) és 240 mm tárcsával (317 mm rugóút) elöl, illetve hátul vannak felszerelve.

XXF 250 – nagyon könnyű, nagyon repül!

XEF az ENDURO család

A 2022-es modellévre három Fantic Enduro modell, kettő és négyütemű motorokkal kerül piacra és már rendelhető is.

XE 125 2T

A nyolcadliteres kétütemű, amely győzött rengeteg nemzeti és a világbajnoki versenyeken, az enduro motorok közül a legkisebb referenciaként jelenik meg. A fő újítások közvetlenül a hivatalos Fantic csapatok és versenyzőik elkötelezettségéből fakadnak, még versenyképesebbé téve ezt a motorkerékpárt.

Enduro motorja egy 125 cm3-es, folyadékhűtéses, kétütemű egyhengeres, amely az MX ’21 verzióhoz képest módosított hengerfejjel rendelkezik, alacsonyabb kompressziós aránnyal (MX változat: 8,6 ~ 10,7: 1 – enduro verzió: 7,4 ~ 8,8: 1).

FANTIC XE125

A CDI vezérlőegységbe beépítettek egy speciális beállítást az Enduro használatához, valamint túlméretezett generátort kapott, amely táplálja a 12 V-os akkumulátort. Az XE 125 kipufogórendszere, amelyet az Arrow-val közösen fejlesztettek ki, kifejezetten keskeny, de rezonátor rendszerrel rendelkezik, amely különösen optimalizálja a kanyarodást alacsony fordulatszámon, ugyanakkor javítja a tapadást. Ennek köszönhetően könnyű vezetni.

Az alumínium kettős bölcső váz rendkívül könnyű és erős, és nagy tapadást és stabilitást tud biztosítani a leggyorsabb, és a legdurvább szakaszokban is, ugyanakkor nagy mozgékonyságot kínál az Enduróra terepre jellemző legnehezebb szakaszokon. A felfüggesztése a kiváló és biztos 48 mm-es KYB SSS (sebességérzékeny rendszer) teleszkópok 300 mm-es mozgással, kifejezetten a versenyosztály által létrehozott Enduro beállítással, amely néhány kattintással képes alkalmazkodni a különböző vezetési stílusokhoz, legyen akár profi, vagy kezdő versenyző. KYB rugóstag dolgozik hátul is (315 mm rugóúttal), amin külön állítható az előfeszítés, a kompresszió és a kirugózás csillapítása is.

Kétütemű, könnyű, csúcsenduro

A DID felnik 21×1,60 – 18×2,15 méretben, Metzeler 90 / 90-21 “120 / 90-18” gumiabroncsokkal felszerelve. A végső hajtási arány 13:50, míg a fékrendszer közvetlenül a Nissin-től származik, ami a teljesítmény és a modularitás szinonimája a 270 mm-es első és 245 mm-es hátsó tárcsáknak köszönhetően.

XEF 250 4T

Tesztmotor is lesz a Fantic XEF250-ből! Már nagyon várjuk, hogy mikor lesz itt!

A Fantic 250 négyütemű motorja kiemelkedik használhatósága terén a teljes felhasználási tartományban. A motor, a vezérlőegység, a kipufogó, a fenomenális futómű és az összes alkatrész gondossága az XEF 250-et minden körülmények között versenyre kész járművé teszi.

Legfontosabb, hogy homológizált így a WR 250-es Yamahával szemben ez le is vizsgáztatható és közúti forgalomban is részt vehet!
XEF 450 4T

Fantic XEF 450 Enduro versenymotor Euro5-ös homológizációval

Az XEF 450 teljessé teszi a Fantic Enduro kínálatot, amely egy vadonatúj projekt. A Fantic kutatási és fejlesztési részleg munkájának eredményeként jött létre, és összefoglalja a Yamaha 4-ütemű motor agilitásának, kezelhetőségének, energiaelosztásának és tapadásának legjobb koncepcióit.

Kormányról vezérelhető a gyújtástérkép

GET fordulatszámmérő is van a sárvédőn

Az XEF 450 elektronikus kezelését az Athena-GET vezérlőegységre bízzák, amelyet a Fantic Racing Department fejlesztett ki. A WiGET alkalmazásnak köszönhetően itt is könnyedén beállítható és módosítható – ha szükséges – a kerékpár beállításai a versenyző igényeinek és a vezetési viszonyoknak megfelelően. Az Arrow kipufogó alumínium hangtompítóval zseniális és strapabíró. A futómű az XEF 450 hozzáadott szilárdságát nyújtja, elsősorban a szigorú, mégis mozgékony alumínium váznak köszönhetően, csakúgy, mint a KYB többszörösen állítható futóműcsomagnak, amely képes kielégíteni a versenyzők minden vágyát.

Minden igényt kielégítő Kayaba felfügesztésekkel rendelkező gyári versenymotor, amelyet bárki megvásárolhat

“Készen állunk egy újabb nagy előrelépésre – magyarázza Mariano Roman, a Fantic Motor vezérigazgatója -, amely valóban érdekes piaci forgatókönyvek felé vetíti cégünket. A versenypálya használat, mind a Motocross, mind az Enduro tekintetében végül lehetővé teszi számunkra, hogy versenyezzünk egyenlő feltételek mellett az ágazat fő versenytársaival. Sőt, már Világbajnokságot is nyertünk! Ez egy olyan szektor, amely mindig is az off-road technológia legmagasabb szintjét képviselte.

A legextrémebb versenyek világában végzett kutatás és fejlesztés lehetővé tette számunkra – köszönhetően a Fantic csapatoknak és a hivatalos versenyzőknek – , nemcsak a nagy győzelmek és címek megünneplését, hanem mindenekelőtt a bonyolultabb “gyári érzésű” motorok, és nem csak az egyszerűen “gyártható motorkerékpárok” kibocsátását minden motoros számára. Ez különböztet meg bennünket versenytársainktól. Egy új valóság vagyunk, amely átalakította a verseny szemléletét és mindenki számára elérhetővé tette, közvetlenül a “pole pozícióból” indulva. Ez a szellem élteti a teljes Enduro és Motocross kínálatunkat, amely szeptembertől a hivatalos Fantic kereskedőknél lesz kapható “.

A legjobb amit kapni lehet! Fantic XEF 450 2022

FANTIC 2022 MX és Enduro árak
  • Fantic XX 125 2T – 3.031.000 Ft
  • Fantic XX 250 2T – 3.783.000 Ft
  • Fantic XXF 250 4T – 3.755.000 Ft
  • Fantic XXF 450 4T – 3.921.000 Ft
  • Fantic XE 125 2T – 3.255.000 Ft
  • Fantic XEF 250 4T – 3.783.000 Ft
  • Fantic XEF 450 4T – 4.283.000 Ft

A motorkerékpárok mellett a Fantic, nagyon jó elektromos kerékpárokat is gyárt, s amikkel már versenyeznek is. VB szinten épp a másodikak 7 ponttal lemaradva az E1 kategóriában egy karbonvázas bringával.

Természetesen a Fantic.hu oldalon minden Fantic motorkerékpárt, Caballero retro motort és az elektromos kerékpárokat is meg tudjátok nézni/rendelni.

Hozzászólások ÚJ FANTIC 2022 ENDURO ÉS CROSS MODELLEK cikkünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!