Fantic Caballero 500 Motorinfo teszt

FANTIC CABALLERO SCRAMBLER 500 TOTALBIKE TESZT

Új alkalmazás készült a Brose Allround kijelző vezérléséhez

ÚJ FANTIC 2022 ENDURO ÉS CROSS MODELLEK

Jelentkezz viszonteladónak...

Fantic Factory Team Maddii

FANTIC ISSIMO GPS-es ALKALMAZÁSSAL

Fantic Factory E50 Racing

LOIC LARRIEU

Fantic D’Arpa Racing Team

Fantic JET Racing Team

JED ETCHELLS

NICHOLAS LAPUCCI

HAKON OSTERHAGEN

MAXIMILIAN SPIES

FEDERICO TUANI

MATTEO RUSSI

PIETRO SALINA

DAVIDE GUARNERI

EMANUELE FACCHETTI

DANIELE DELBONO

GIULIANO MANCUSO

ALBIN NORRBIN

KEVIN CRISTINO

HARRY EDMONDSON

RICCARDO FABRIS

Ott leszünk a 78. EICMA motorkiállításon

Fantic Caballero 500 Motorinfo teszt

Egy kalandvágyó úriember

2021-11-03 10:15:00

Alig pár hete, hogy Zsé barátunk felhívott, hogy Ő lett a Fantic importőre és hamarosan lesz tesztmotor is. Ráadásul, a 125,250 és 500-as verziók közül a legnagyobb érkezik. Azt mindig jó érzés hallani, ha szakmán belül marad egy márka, szerviz és az ügyfélkezelés szempontjából is ígéretes kezdés.

A Caballero tervezése kiváló, minden a helyén van, semmi felesleges alkatrész

A régi motorok szerelmeseinek nem kell bemutatni a Fanticot. Az 1968-ban alapított cég már 2 évvel a kezdés után sorozatban gyártotta a Caballero modellt. Aminek népszerűsége minden reményt felül múlt. A recept egyszerű, készíts olyan motort, amivel az emberek boldogok és eljuthatnak szinte bárhova. Pár év elteltével a Fantic rátalált a triál motorok gyártására, a terep motorokra specializálódott cégnek tökéletesen feküdt a sportág. Rengeteg siker után beléptek az enduro szakágba is. Az elmúlt 10 évben már leginkább ezen a területen találkozhattunk a márka típusaival .

Pár éve egyre többb régi márka halászott elő a fiók mélyéről, régi de használható modellek újra gondolt verzióit, vagy nyitottak egy teljesen új piac felé. A Fantic is így tett, belépett az e-bike piacra és azonnal tarolt. Majd elővették a jó öreg Scrambler modellt és bedobták az EICMA-n. A szakma és a közönség egyszerre rajongta körbe a koncepciót, a gyártó pedig elkészítette a szériát.

Igaz hibrid, terepen és aszfalton is megállja a helyét

Ahogy átvettük a tesztmotort, érződött, hogy egy nagy múltú cég tervezése a tesztalany. A megjelenés letisztultsága, az anyagfelhasználás és a design, mind árulkodó jelek a motoron. Semmi felesleges, oda nem illő sallang. A Caballero egy vérbeli Scrambler, nem egy másik motorból lett átépítve, ezt a típust erre tervezték.

CNC megmunkálás és egyedi tervezésű alkatrészek – magnifico

Kevés motornak sikerül a koncepcióból átörökíteni az igényes megoldásokat. A Caballero ebből is egy kiugró példa, bár nem a legdrágább alkatrészekkel szerelik, alig távolodott el a széria kivitel a koncepciótól. A gyártó meglovagolta a népszerű irányzatokat, az alap modellre építve némi reszeléssel kidolgozták, a Flat Track, Deluxe, Rally és végül Anniversary kiadásokat.

Az erőforrás könnyen mozgatja a versenysúlyban lévő motort

A Caballerot egy 449 cm3-es erőforrás hajtja, melyet Angliában terveztek, Kínában gyártják a hozzávalókat és Olaszországban szerelik össze. A Fantic egy egyhengeres motorral szereli a nagy Scrambler modellt, a teljesítménye 40 lóerő – 7500 fordulat/perc mellett.

Mart villahidak és 150-es rúgóút. Mi kell még?

A futómű elöl nem állítható, cserébe tökéletesen végzi a dolgát és 150 mm-es rúgóúttal rendelkezik. A hátsógátlón rúgóelőfeszítést tudunk állítani ha szükséges, mi két személlyel is használtuk, és ott sem hagyta el magát a rugós-tag.

Ennyit a papírformáról, nézzük a motort. Első pillanattól vonzza a tekintett a motor megjelenése, a színkombináció a 80-es évek hangulatát tükrözi. A híres Puma Buggy is pont ebben a színkombinációban készült. Felülve a motorra érezzük, hogy minden a helyén van, a kormány szélessége, az ülés vonalvezetése, vagy a lábtartó pozicionálása. A blokk könnyedén mozgatja a 150 kg-os motort, a rövid váltó is telitalálat egy olyan motornál, amit vegyes használatra terveztek. Az erőforrás szereti ha lassan gurulunk vele egy erdős tájon, de az sem gond ha „rossz” fiúként húzzuk neki. Meglepően jól pörög és megfelelő teljesítményt is add le az erőforrás.

Itt keressen valaki felselges dolgokat!

A kis Scramblerrel nagyon lendületesen lehet haladni, amit a jó fékeknek is köszönhető. Lassan kezdem azt hinni, hogy a ByBre cégnél valami lázadás van kialakulóban, és a céljuk, hogy bebizonyítsák, Ők még az anyagyárnál is tudnak jobbat. A Brembo leányvállalatának fékei már nem elsőre lepnek meg minket, a BMW 310-es szérián ugyan ilyen jól teljesítettek. Tökéletes nyomáspont, kellő fékerő és jó adagolhatóság jellemzi az egész fékrendszert. Egy nyomógomb segítségével ki is tudjuk kapcsolni a Continental kétcsatornás ABS-t.

A kapcsolókat szokni kell, de jól funkcionálnak

A kormányon található karok, illetve a műszerfal is különbözik az átlagtól. A Fantic vásárolt rendszerrel dolgozik, ahogy a motorgyártók nagy többsége. Ők azonban szerették volna ha a terepen is megállják a helyüket a kezelőszervek. Ennek köszönhetően teljesen új megközelítéssel találkozunk az indexnél, vagy a fényszóró esetében. Az óra, mely leginkább az egyedi óráiról híres Motogadget márka termékeire emlékeztet, egy univerzális egység. Itt találtunk némi hibát, a fordulatszámmérő csak 2000-es fordulatig jelez, míg a megtett kilométer sem stimmelt. Ennek lehet az is oka, hogy az órában be lehet állítani a kerékméretet, és elképzelhető, hogy előttünk valaki kicsit túl aktívan próbált rájönni az óra rejtett titkaira. Felhasználás szempontjából egyébként tökéletes és informatív a kis egység. Az összes ilyen jellegű órának az a gyengéje, hogy ha a hátunk mögül süt a nap, akkor időnként visszatükröződik a műszer üveglapja.

A kerekekért csak megörülni lehet

A motor fűzött kerekei egyszerűen gyönyörűek, a teszt alatt végig a küllő fűzését és a középső agy kidolgozottságát nézegettem. Ebben az árkategóriában kiemelkedően szép munka. Ez az ami, különlegessé teszi a Caballerot, a megbúvó alkatrészek minőségi szintje. Az első sárvédőtartót minden gyártónak elküldeném tanulmányozásra. Nem kell drága cégtől rendelni villahidat vagy lábtartó konzolt. Lehet látni, hogy kiszámolták a CNC munkaórát, nincsenek túl könnyítve az alkatrészek, de legalább marva vannak és erősek. Messze átlépik a jelenlegi sorozatgyártásban ismert termékszintet a kategóriában.

Könnyű tömeg, jó fékek és futómű. Minden hozzávaló adott a kanyarvadászatra

A Fantic tapasztalata pont arra jó, hogy érzik mely területeken nem szabad engedi a minőségből, ahhoz, hogy egy motor élvezhető legyen. Ennek megfelelően a Caballero atom biztosan fordul, a Pirelli abroncsok és a könnyű tömeg kiváló kombináció. A gumi egyaránt jól teljesített homokon, esőben és aszfalton is. Könnyedén lehet vele fordulni, minden egyes centimétere tervezhető a kanyarnak és „robbanékonyan” tud kigyorsítani a kanyar kimenetelnél. Ember legyen a talpán, aki nem őrül meg ettől a technikai csomagtól egy szerpentinen. Aki ráült átváltozott boldog, de rossz kisgyerekké, aki ki szeretné élvezni minden cseppjét, ennek a tökéletes játéknak.

Kiváló üléspozíció

A nyereg kényelmes hosszú távon is, bár a kategória észszerű hatótávolsága, napi 500-600 kilométer körül van. Lehet ettől többet is menni, de nem biztos, hogy érdemes. A fogyasztása 4 liter körül mozog, függően attól, hogy mennyire forr a vérünk a kanyargós utakon vagy a laza terepen. A műszerfalon be tudjuk állítani a tartalék jelzés hatótávolságát. A legkisebb távolság 100 kilométer, így a motor féltank alatt kicsivel benzinkútért kiállt.

Széria motoron Arrow rendszer? Senki többet? Köszönjük

Az Arrow által készített rendszer élményszámba megy, jól néz ki, jó a hangja és még szabályos is. Az biztos, hogy erre motorra egyetlen kipufogó gyártó sem fog csövet gyártani. Ennél jobbat, minek? Az első lábtartó telitalálat, kényelmesen elfér rajta egy túracsizma is. A hátsó sajnos már csak félig sikerült, a kipufogó oldalán lévő nem emelkedik ki eléggé a cső szélétől. Így, az utas lába nincs tökéletes helyen.

A kilométeróra egyes funkciói nem meggyőzőek

A tankon található kis bordázás hasznos funkciókkal segíti a szállítást. Rövid távon tehetünk rá csomagot, ha ennél jobb megoldást keresünk, akkor a gyártónak van saját táskája a kínálatban (bizonyos modelleknél alapfelszereltség ).

Az első sárvédőtartó és a fékrendszer is mestermunka

Így is lehet középkategóriás motorra lengővillát tervezni

Az elemek többsége műanyag, ami súlyban és cserében is kellemes partner lehet. A matricázás azonban nem sikerült túl jól, az 500-as felírat megérné még egy próbát.

Jó vele kirándulni

A motor hátsó traktusa, gondolok itt a sárvédőre, iskola példája az egyszerű de nagyszerű mérnöki munkának. Praktikus és könnyű, jól hozzáférhető és szerelő barát is. Azt persze senki se várja, hogy komolyabb esőben nem lesz nyakig vizes egy Scrambleren .

Lazább terepen sem kell szégyenkeznie

Összességében a Caballero nagyon mutatós, izgalmas motor, amit annak ajánlunk, aki szeretné élvezni a motorozást. Nem kell semmi kiegészítőt venni hozzá, nincs szükség később jobb alkatrészekre. A kezdők is imádni fogják, mert kicsi a fordulóköre, stabil a városban és nagyon könnyű vezetni. Igazi jó barát, akin senki nem fog Úriemberként viselkedni, sokkal inkább csintalan gyerekként. Magyarországon belül, vagy a Horvát tengerpartig bőségesen elegendő az erőforrás. Ha pedig elértük úti célunkat, olyan helyekre is eljuthatunk, amiről a legtöbb motoros csak álmodik.

Kár, hogy vissza kellett adni

Az ár kicsit borsosnak tűnik első hallomásra, nekünk is ez volt vele az egyetlen gondunk a teszt alatt. De hétvégére meggyőztük magunkat, hogy ilyen szintű alkatrészekből épített motort, ami ennyire jól van kitalálva és összerakva, mi sem tudnánk olcsóbban kihozni.

Forrás: motorinfo.hu

FANTIC CABALLERO SCRAMBLER 500 TOTALBIKE TESZT

Ilyenből kéne több, csak olcsóbban

2021-11-03 10:15:00

A hetvenes évek olasz kisiparát idézi, egymást váltják a művészi és a slendrián részletek, miközben tudja azt, amiért ma és 50 évvel ezelőtt is ugyanúgy lehetett bolondulni: keresed az ürügyet a motorozásra.

Nálunk a 70-es évek nem az izgalmas mopedekről és kismotorokról szóltak, csoda, ha bárkinek is mond valamit a Fantic név. Az apró olasz márka 50 köbcentiben volt nagy ász, a kategóriában szokatlan és egzotikus megoldásokkal álltak elő, mint például a hatos váltó vagy a 70-es végsebesség. Egyaránt készítettek pszichedelikus choppert és meseszép klasszikust, sőt, minden idők legzseniálisabb mopedjét is ők jegyzik.

Fantic Caballero Scrambler 500

Vidám hülyeségek mellett a Fantic-nak volt komoly oldala is, triál- és enduró motorjaikkal sorban nyerték a versenyeket a kis kategóriákban - a Caballero név is az egyik sportlegendájuké volt, melybe 50-es, 100-as és 125-ös blokkot is építettek. És most, 50 évvel később ismét van Fantic, az újrakezdés öt éve elektromos rásegítésű biciklikkel indult, mostanra pedig már komplett modellpalettájuk van motorokból is, 50-től 500 köbcentiig.

Ledes lámpa

Ledes lámpa

A scramblerséget a Fantic-nál modern irányból közelítették meg, érezhetően jobban lelkesednének a modern sportendurókért, mint a veteránozásért: 450-es, vizes blokk, modern futómű, radiális fék, műanyag idomok, a hűtőt pedig meg sem próbálták eldugni, sőt, az ezüstre fújt burkolattal még külön ki is emelik. Fel sem merül a szemlélőben, hogy ez valóban régi lenne.

Az összhatás pofás, olyannyira, hogy ügyvezetőnk külön odajött érdeklődni, hogy mi is ez, mert kép alapján igen kívánatosnak tűnik. Képen tényleg nagyon üt, és élőben is jól indít, aztán amikor közel mész, már felemás az élmény. Zavarbaejtő, ahogyan egymást követik a példaértékűen kidolgozott és a pofátlanul gagyi részletek. Egyfelől ott vannak a csodálatos mart alkatrészek, melyek egy custom katalógusból is felfelé lógnának ki; a villahidak, a kerékagyak, a lábtartók konzolja vagy az első sárvédő felfogatása.

A kipufogó karbon hővédője kimondottan szép

Custom katalógusban is megállná a helyét

A kerékagy is szép

A kipufogó karbon hővédője kimondottan szép, ahogyan a mart alkatrészek is csodálatosak, illetve olyan apróságokra is figyeltek, mint a kerékagy vagy a villapapucs

Kontrasztnak nem is a tankon lévő táskatartó betét iszonyatos minőségű műanyagját mondanám, vagy a hűtő oldalán a gyárilag hólyagos matricát, amit minden jóérzésű tulaj az első héten le fog kaparni, hanem inkább a hengerfejet, aminek az öntési hibáit egyenescsiszolóval szedték ki közepes eredménnyel, vagy a kipufogókönyök varratait, amelyeken jól látszódnak a hegesztő újraindításának nyomai. A szerencsétlenségi versenyt végül erős mezőnyben a műszeregység nyerte: a fordulatszámmérőt 14 500-ig skálázták, de a motorvezérlő 8000 körül tilt.

A műszerfalról a sebességen kívül minden más csak nehezen olvasható le, a fordulatszámmérő pedig 14 500-ig van skálázva, de a blokk 8000-nél tilt

A vitás tágulási tartály és a béna matrica

Elvileg ide tanktáskát lehet rögzíteni, és érdemes is, mert az ezüst betét hitvány benyomást kelt

A műszerfalról a sebességen kívül minden más csak nehezen olvasható le, a fordulatszámmérő pedig 14 500-ig van skálázva, de a blokk 8000-nél tilt. Az 500-as felirat matricája gyárilag hólyagos, a vízhűtő tágulási tartálya minimum furcsa. A tankbetétre elvileg táskát lehet rögzíteni, és érdemes is, mert csak képen néz ki jól

És vannak a nehezen megítélhető részletek, melyekről nehéz eldönteni, melyik csoportba soroljam. A bal kéznél lévő kapcsoló például kevésbé praktikus, az index félhold alakú gombja is furcsa, viszont tetszik, mert végre más, mint az összes többi motoron, és hiába nem felhasználóbarát a távolsági fényszóró kapcsolója, legalább különleges. Aztán ott a vízhűtő tetejére épített kiegyenlítőtartály, aminél aztán tényleg nehéz ítéletet hozni - oké, bénán néz ki, de van jobb ötleted?

Kikapcsolt ABS esetén sárgán világít. A távolsági fényt a kúp körüli recés tárcsával lehet kapcsolni, közepesen praktikus, de végre valami érdekes és egyedi kapcsoló

Kikapcsolt ABS esetén sárgán világít. A távolsági fényt a kúp körüli recés tárcsával lehet kapcsolni, közepesen praktikus, de végre valami érdekes és egyedi kapcsoló

A műszaki paraméterek nincsenek túlgondolva - egy rövid löketű, 449 köbcentis, egy vezérműtengelyes blokkot csavaroztak a króm-molibdén ötvözetből készült acél bölcsővázba - a krosszmotorokba és sportendurókba a hasonló paraméterekkel bíró motorok 50 lóerő feletti teljesítménnyel bírnak, a jobbak a 60-at is közelítik, ez viszont csak 43 lóerő, cserébe nem kell tíz óránként olajat, száz óránként dugattyút cserélni benne, és teljesíti az Euro4-et. A 250-eseknek megfelelő 150 kilós tömeget jól mozgatja, ugyan a gyorsulás nem löki be a szemgolyókat a koponyába, gázra nem ver tarkóra, de magabiztosan viszi a 150-et, országúton sem problémás vele az előzés. A súlyelőny miatt bármilyen versenyszámban ki mernék hívni vele egy W800-at, amin a japán gyártás meg a 3,3 milliós ár ellenére is hemzsegnek a puruttya megoldások.

A blokk a Zongshentől származik, de nincs vele bajom, egyrészt Angliában tervezték a Ricardónál, másrészt amióta a BMW is kínából vásárol motort, ez már a prémium szegmensben is bevett gyakorlat - ha jó a körítés, elfogadom. A körítés pedig jó, Athena befecskendező, Bybre fékek, Domino markolatok, Arrow dobok, Tomaselli kormány, Pirelli gumik, csak hogy pár megnyugtató nevet említsek.

Az Arrow csövek és a rajtszámlap jól néznek ki, egyértelműen ez a motor jobb oldala

Az Arrow csövek és a rajtszámlap jól néznek ki, egyértelműen ez a motor jobb oldala

A 3000 alatti tartományt nem szereti, a hatodikat felesleges városban beszúrni, cserébe ha megvan a fordulat, lelkesen vágtat. A teljesítményt egyenletesen adja le, nincsenek a görbékben beszakadások és hegyek - ha kicsit húzod neki, kellemesen röfög, ha odacsapod, felpörög és odébbáll. A vibrációk visszafogottak, kellemesen egyhengeres, nem légkalapácson ülsz, a hang viszont a krosszpályák nagyágyúit idézi. A váltó pontos, de némileg reszelős - hogy be fog-e kopni a következő pár ezer kilométeren, vagy marad ilyen, azt meg nem mondom, de nem egyedi eset, külföldi kollégák is panaszkodtak rá.

Érezni, hogy a hangolást motorozni szerető emberre bízták, semmilyen paraméterében nem kiemelkedő, de jó vele menni, a tempó nem nagy, 110-ig komfortos vele az utazás, de addig folyamatosan csibészkedésre sarkall: a rövid tengelytávval és a meredek villával gondolati parancsra fordul, a merev váz és a feszes futóművel himbálózás nélkül lehet egyik oldalról a másikra dobni, fekvőerndőrhöz érve pedig könyörög, hogy pattintsd el gázzal. A poros bekötőútról rádobott kuplunggal fordulsz ki, hogy kicsit sodródjon a hátulja, és a blokk mindehhez lelkesen röfög, vígan szürcsöli a levegőt - a világ ilyenkor kerek, ez az, amit a 150 lóerős, túlfújt túramotorokról, felnyitható sisakból szigorúan néző csávók úgysem értenek.

12 literes tank

A felső villahíd is mart, kimondottan szép, pláne az arany telószárakkal és a fekete kormánnyal kombinálva

Az Arrow dobok tisztességesen szólnak, ugyanaz az orgánum, amit a krosszpályákról is ismerünk

A farát ügyesen oldották meg

12 literes tank. A mart villahidak nagyon szépek, és különösen jól mutatnak az aranyszínű telószárakkal. Az Arrow dobok jól szólnak. A feneke is dögös

Minél kisebb, eldugodtabb utakon mentem, annál jobban élveztem, azt csinálta, amit akartam - egyszerű élmény, de hibátlan. Elektronikából nincs zavaróan sok, kizárólag egy ABS, ami ráadásul egyetlen hosszú gombnyomással kikapcsolható, hogy öröm legyen a murván rúgatni. Bár rendkívül barátságos, ahogyan a fara gázra vagy fékre megindul, de terepen nem nagy szám - a rugóút kevés, a futómű feszes, ez a hangolás aszfalton jó. Az sem megoldás, hogy majd a combod átveszi a feladatokat, a nyeregből nem jó kiállni, a kipufogó miatt éppen ott szélesedik ki, ahol a lábszárad van.

A Pirelli Scorpion Rally gumik meglepően jól fognak - ó, nem terepgumik, nagyon nem, de földúton ezek a motor legerősebb pontjai. Mindezek ellenére a kis súly és az alacsony ülés miatt egészen meglepő helyekre is be mertem vele menni (és ki is tudtam jönni), ahová egy túraenduróval éppen a súlya miatt meg sem próbáltam volna. Négy napot jártam vele önfeledten, és kerestem az ürügyet, hogy mászkálhassak vele. Menni akartam vele, mert jobb lett tőle a kedvem - adhat ennél többet egy motor?

Semmi extra, nem túramotor, de nem olyan kényelmetlen, mint amilyennek elsőre kinéz

Semmi extra, nem túramotor, de nem olyan kényelmetlen, mint amilyennek elsőre kinéz

A lelkesedésemet végül az ára törte le, mármint nem úgy önmagában van bajom a 2,5 millióval, hiszen ennyiért a bénaságaival együtt is korrektnek tartom, viszont meglepett, hogy a konkurensek mennyivel olcsóbbak. Ott van például a retrót a hitelesség irányából megközelítő 440-es SWM-ek, melyek ugyan gyengébbek (30 LE, 35 Nm), de egy millával olcsóbbak. Még a Brixton új 500-asa is megáll 2,3 millióban. De nem csak kínai koprodukcióban van modern retró, a teljesítményben, fékben és futóműben hasonló, de jobb kidolgozású Husqvarna Svartpilen 401 most akciósan 1,5 millió alatt van, míg a minden szempontból más ligában játszó Svartpilen 701-et 2,55 millióért kínálják, 75 brutál lóval.

Forrás: TotalBike

 

Új alkalmazás készült a Brose Allround kijelző vezérléséhez

Komplett lesz 2020 októberi gyártástól a Brose rendszere az XF1 kerékpárokon és felhelyezhető az új vezérlőegység a régebbi típusokra is.

2021-11-01 10:15:00

Bluetooth összeköttetést biztosít a telefonod és a kerékpár motorja között, amellyel egyszerűen lehet a beállításokat változtatni és az útvonalat tervezni/rögzíteni.

Az új kijelző ára 199 Euro. Rendelhető a webshopunkból.

Kétféle Brose kijelző elérhető mostantól.
A Brose Display Allround a stílusos all-in-one megoldás a design szerelmeseinek. Vékony Brose Display távirányítóval. Azoknak a kerékpárosoknak, akik szeretik áttekinteni menet közben mi történik.
A Brose Display Central az összes kijelző közül a legjobb képet nyújtja.
A Brose Display Allround a stílusos all-in-one megoldás a design szerelmeseinek.
A kormányra szerelhető Brose Display Remote segítségével lehet váltani a funkciók közül.
Nekünk Fantic-osoknak, a jobboldali Allround lesz elérhető.

Milyen fejlesztések tették ezt lehetővé?

2019 végén Brose egy teljesen új, teljes meghajtó rendszert fejlesztett az e-kerékpárokhoz, amely egy forrásból álló megoldást kínál a meghajtó, az akkumulátor és a kijelző számára.

Ez az első alkalom, hogy a Brose teljesen integrált meghajtórendszert kínál, amely magában foglalja a meghajtót, a vezérlőegységet és az akkumulátort, valamint alumínium és magnézium platformokat ad hozzá termékcsaládjához.

Dri -Ing. Thomas Leicht kifejtette: „A Brose meghajtórendszer biztosítja a hajtás, a vezérlőegység és az akkumulátor optimális kombinációját. Ezeknek az összetevőknek az összehangolásával optimalizálják a Brose általános tapasztalatait. Ugyanakkor az ügyfél mostantól számos szolgáltatásból is profitálhat egyetlen forrásból. ”

A Brose rugalmas e-bike készlete továbbra is a helyén marad, a gyártók a Brose különféle alkatrészei közül választhatnak, vagy a teljes meghajtórendszert választhatják.

Három új kijelző

A Brose az új Drive System részeként három új intuitív és ergonomikus kijelzőt fejlesztett ki, amelyek utólag felszerelhetők a Brose termékcsaládjának korábbi verzióihoz is. Az új kijelzők alkalmasak a legtöbb Brose meghajtású e-kerékpárra, és a típustól függően mutatják az akkumulátor töltöttségi szintjét, a támogatási szintet, a sebességet, a hatótávolságot, az utazásmérőt, az utazási információkat, a fényt és az időt, valamint a rásegítés mértékét.

A Brose Display Allround és a Display Central modellek értéktartománya egyedileg testreszabható, és mindkettő háttérvilágítással biztosítja az olvashatóságot sötétben és közvetlen napfényben.

Az Allround a kormány mindkét oldalára van felszerelve, hat intuitívan működtetett gombbal és 1,5 hüvelykes, domború színes képernyővel rendelkezik, amelyek súlya mindössze 50 g.

A minimalista Remote modell egy vékony LED-egység, amely a kormányra van felszerelve, és amely minden alapvető funkciót megjelenít, és kompakt, ergonomikus kivitelben jelenik meg.

A Central emellett külső vezérlő egységként is szolgál a Central kijelző modellhez, amely a képernyőn csak a kormányra szerelhető változat, 3,5 hüvelykes képernyővel rendelkezik.

Brose akkumulátor 630

A Brose új, 630-as akkumulátora az új meghajtórendszer tápegysége, névleges 17 amper óra 36 V-os feszültséggel és 630 wattórás energiatárolási képességgel büszkélkedhet. Az akkumulátor vékony méretekkel rendelkezik (477 x 84 x 84 konzollal, 387 × 84 × 72 konzol nélkül), súlya 3,8 kg, fekete eloxált alumínium burkolattal a karcolások elkerülése érdekében.

A szabadalmaztatott reteszelő rendszer biztosítja, hogy az akkumulátor biztonságosan maradjon rögzítve, ugyanakkor könnyen behelyezhető a helyére.

Alumínium és magnézium adalékok

A Brose Drive termékcsalád két platformon található; az alumínium hajtások, amelyek bármilyen helyzetben felszerelhetők az alsó konzol körül; és a magnézium változatok, amelyek 500 g-mal könnyebbek és 15% -kal kisebbek.

Az új magnézium modellek között megtalálható a városnak tervezett Brose Drive C Mag, valamint a túrázásra tervezett Brose Drive T Mag, amely jelentősen megnövelt hatótávolsággal rendelkezik.

Brose szervizeszköz

A Brose egy új digitális eszközzel bővítette szolgáltatási képességeit a diagnosztika, a karbantartás és a frissítések egyszerűsítése érdekében, és lehetőséget kínál a meghajtók egyéni versenyzők igényeihez történő igazítására.

A kerékpárgyártók most már létrehozhatnak és menthetnek fontos adatkonfigurációkat az egyes kerékpármodellekhez, valamint speciális gyártási paramétereket is kidolgozhatnak. Eközben a kiskereskedők a Szervizeszközt használhatják a diagnosztikához és a karbantartáshoz, valamint a meghajtó az ügyfél igényeinek megfelelő beállításához.

Ehhez a rendszerhez igazodik most a felhasználók által is kezelhető Brose Allround kijelző, amely egy Y kábel segítségével kapcsolatot tud teremteni a kerékpáros telefonja és a motor között. Erre való most az új Fantic E-Plus alkalmazás, amellyel egyszerűen lehet állítani a kerékpár paramétereit is.

ÚJ FANTIC 2022 ENDURO ÉS CROSS MODELLEK

A FANTIC 2022 kínálata kibővült, mind a motokrosszban, mind az enduróban, és új modellek kerültek bevezetésre. Immár itt a 250 köbcentis kettő és négyütemű, valamint a 450-es négyütemű!

2021-11-03 10:15:00

A rendkívüli fejlesztéseknek köszönhetően sok nemzeti és Európa bajnokságban élen áll a Fantic szinte minden kategóriában. A mozgékonyság, a technológia, a tökéletes egyensúly, az erő és a csúcsteljesítmény az alapvető jellemzők, amelyek az új FANTIC 22-es RACING sorozat motorkerékpárjait a kategóriájának referenciájává teszik.

A mai naptól kezdve megtapasztalhatjátok a Fantic Racing érzéseket, mivel már rendelhetőek a 2022-es modellek. Készen állnak a motokrossz és enduro piacon való bemutatkozásra a négyütemű XXF 250 és XXF 450, és az XX 250 és XX 125 kétüteműek.

Négy Fantic modellt szenteltek a motokrossznak; XX kétütemű és XXF négyütemű motorokkal:
  • Fantic XX 125 2T
  • Fantic XX 250 2T
  • Fantic XXF 250 4T
  • Fantic XXF 450 4T

Az Enduro fronton is az első a maga nemében a négyütemű XE.
Három modell alkotja az XE Enduro sorozatát, kettő és négyütemű motorokkal:
  • Fantic XE 125 2T
  • Fantic XEF 250 4T
  • Fantic XEF 450 4T

FANTASZTIKUS „NEWRACINGERA” –

A Fantic át akarja írni a terepmotorozás fogalmát, méghozzá úgy, hogy állandó erőfeszítéseivel, a valaha volt legjobb versenymotorokat fejlessze, kompromisszumok nélkül, a versenyosztályokon és a versenypályákon győztes gyári csapatok összes tudását a holnap fiatal tehetségeinek és bajnokainak szolgálatába állítsa.

A hivatalos Fantic márkakereskedőknél elérhetőek a 2022-es modellek és tuning alkatrészek, amelyeket eddig csak a gyári motorversenyzők kaphattak meg. Itt van a FANTIC FACTORY FEELING!

A Fantic XX, XXF, XE és XEF termékcsalád születése óta versenyez és folyamatos fejlesztés alatt áll. A győzelemre tervezett motorkerékpárok minden helyzetben és versenyen képesek garantálni minden versenyző számára a gyári versenymotor minőségét, köszönhetően a versenyzők és a gyártás közötti folyamatos ismeretátadásnak.

Mi a Fantic célja?

  • Csak egy cél lehet: elsőnek lenni minden bajnokságban, amelyhez kiváló teljesítményű motorokat kínálnak minden géposztályban.
  • Versenymotorjait a tökéletes egyensúly, az erő, a mozgékonyság, a manőverezhetőség és a megbízhatóság jellemzi.
  • Ez képes minden kategóriában csúcsteljesítményt nyújtani.
#NEW2STROKEERA

A hivatalos gyári csapatokkal a legmagasabb szintű versenyben szerzett tapasztalatok és a Jan Witteveen által vezetett Fantic Racing Department folyamatos fejlesztései már elérhetőek a szériagyártású motorkerékpárokban is. A kétütemű motorkerékpárok és a benne rejlő könnyedség, egyszerűség és robbanékonyság – immár mindenki számára elérhető a magas adrenalintartalmú modelleknek, a két MX (XX 125, XX 250) és az Enduronak (XE 125) köszönhetően.

#NEW4STROKEERA

Innentől kezdve az Enduro és az MX kínálata nagymértékben kibővül, így mindenféle típusú versenyző igényeinek megfelel. A NEW RACING ERA most már négyütemű is, köszönhetően a sorozat négy új motorkerékpárjának. Ezek igazi telivérek, amelyek a megkérdőjelezhetetlen Yamaha minőségből és megbízhatóságából származnak. Ami a motorokat és a vázakat illeti minden Yamaha, amiket a Fantic optimalizált, hogy az élmény még versenyképesebbé és még egyedibbé váljon. Az XXF 250-nél az erőleadáson dolgoztak azzal a céllal, hogy maximalizálják a japán blokk teljesítményét. A nagyobb XXF 450-nél viszont a Fantic versenyosztály lépett közbe, hogy a motorkerékpár még kiegyensúlyozottabb legyen mindenféle körülmény között.

FANTIC XX és XXF MOTOCROSS MY 2022 (Modellév)

A Fantic motokrossz sorozatban négy modell létezik, a kétütemű (125 és 250) és négyütemű (250 és 450) motorkerékpárok.

XX 125 2T

Az XX 125 nyolcadliteres, amely ebben a szezonban ismét dominál az európai színtéren Hakon Osterhagennel. Ennek a motornak a rendeltetése, hogy utat engedjen egy teljesen új motorkerékpárnak, amelyet jövő ősszel mutatnak be.

XX 250 2T

Ugyanolyan meglepő az XX 250, amely már mindenki számára elérhető. Már Nicholas Lapuccival VB győztes az MX GP EMX 250-es kategóriájában és olyan speciális alkatrészekkel van felszerelve, mint a Jan Witteveen által kifejlesztett Fantic Racing dugattyú. Kétütemű motorjának ereje még könnyebben kezelhető a kettős térképpel és kormány kapcsolókkal ellátott Fantic vezérlőegységnek köszönhetően: a “Map1” a teljes teljesítményű, míg a “Map2” csökkenti az energiát, késlelteti a gyújtás időzítését és alkalmas a legdurvább terepekre.

A Fantic kipufogórendszer kifinomult Arrow alumínium hangtompítóval is felszerelt, s a váz is referenciapont. A kettős bölcső alumínium váz, könnyű és erős. Kiváló tulajdonságokkal rendelkezik a KYB felfüggesztés. A 48 mm átmérőjű SSS (Speed ​​Sensitive System) teleszkópnak, a Fantic versenyosztály tökéletesítette a beállításait. A monoshock rugóstag 315 mm rugóutat biztosít, és külön állítható előfeszítése, kompressziója és a kirugózása is.

Alumínium ötvözetből készült lengőkar és DID felnik teszik teljessé a futóművet. 21×1,60 – 18×2,15 méretű felniken a Pirelli 80 / 100-21 és 110 / 90-19 gumiabroncsok feszülnek.

A Nissin fékek, 270 mm-es tárcsával elöl, 240 mm-rel hátul lassítanak.

A minden részletben gondozott ergonómia a Fantic XX 250-et intuitívvá teszi, amelyet bármilyen helyzetben könnyű vezetni.

XXF250 4T és XXF450 4T

A négyütemű motorkerékpárokra jellemző összes teljesítmény- és menetjellemző elérhető a Fantic Motocross termékcsaládban az XXF 250 és az XXF 450-nek köszönhetően. a Fantic Racing Department által kifejlesztett RX1Pro Athena-GET vezérlőegysége telefonos applikáción keresztül állítható. Ez egy szabályozó egység, amely azonnal megkönnyíti a beállítások megközelítését a kormányon lévő kapcsolónak köszönhetően, amely lehetővé teszi az ideális térkép kiválasztását. A Fantic három különböző lehetséges beállítást kínál: Standard, Hard és Soft, amelyek szintén az Ön igényei szerint testre szabhatóak.

Fantic XXF 450 a négyütemű krosszmotor

Az Arrow kipufogó, alapfelszereltségként titán hangtompítóval, egy igazi gyári versenymotorra jellemző tartozék. A kiváló futómű és az ergonómia a Fantic hivatalos versenyzői által megszerzett vezetési tapasztalatok eredménye, így az Fantic XXF új sorozat valóban rendkívüli. Mindkét motor kipörgésgátlóval és GET startprogrammal van felszerelve, amely nagyon fontos versenyzés közben. Nagyszerű plusz a sárvédőre helyezett LC-GPA kijelző, amely jobban kezeli az indításokat és megjeleníti a különböző kipörgésgátló szinteket.

WiGET

Az MX 4T sorozat a “WiGET” okostelefon alkalmazással van felszerelve, amely lehetővé teszi a vezérlőegység beállításainak módosítását az előzetes térkép és a karburációs térkép kezelésével: tökéletes megoldás, hogy mindig elérhető legyen az ideális beállítás minden típusú terephez és az időjárási viszonyokhoz.

Megtalálhatóak a Fantic Racing által kifejlesztett előre beállított térképbeállítások, vagy létrehozhatod az optimális térképet a motorozási stílusodhoz és igényeidhez.

Az XXF 250 modellen, a teljesítmény, a motor, a vezérlőegység és a kipufogó alkatrészek közötti tökéletes egyensúlynak köszönhetően javult a teljesítmény.

Az XXF 450-en a Fantic Racing azon munkálkodott, hogy a felhasználónak egy hatalmas, ugyanakkor könnyű, intuitív és könnyen kezelhető motorkerékpárt kínáljon. Az alumínium váznak és a 48 mm-es SSS (sebességérzékeny rendszer) villákkal ellátott KYB felfüggesztésnek, valamint a teljesen állítható hátsó lengéscsillapítónak köszönhetően kiváló az ergonómia. Természetesen ezen is Nissin fékekkel, 270 mm tárcsával (310 mm rugóút) és 240 mm tárcsával (317 mm rugóút) elöl, illetve hátul vannak felszerelve.

XXF 250 – nagyon könnyű, nagyon repül!

XEF az ENDURO család

A 2022-es modellévre három Fantic Enduro modell, kettő és négyütemű motorokkal kerül piacra és már rendelhető is.

XE 125 2T

A nyolcadliteres kétütemű, amely győzött rengeteg nemzeti és a világbajnoki versenyeken, az enduro motorok közül a legkisebb referenciaként jelenik meg. A fő újítások közvetlenül a hivatalos Fantic csapatok és versenyzőik elkötelezettségéből fakadnak, még versenyképesebbé téve ezt a motorkerékpárt.

Enduro motorja egy 125 cm3-es, folyadékhűtéses, kétütemű egyhengeres, amely az MX ’21 verzióhoz képest módosított hengerfejjel rendelkezik, alacsonyabb kompressziós aránnyal (MX változat: 8,6 ~ 10,7: 1 – enduro verzió: 7,4 ~ 8,8: 1).

FANTIC XE125

A CDI vezérlőegységbe beépítettek egy speciális beállítást az Enduro használatához, valamint túlméretezett generátort kapott, amely táplálja a 12 V-os akkumulátort. Az XE 125 kipufogórendszere, amelyet az Arrow-val közösen fejlesztettek ki, kifejezetten keskeny, de rezonátor rendszerrel rendelkezik, amely különösen optimalizálja a kanyarodást alacsony fordulatszámon, ugyanakkor javítja a tapadást. Ennek köszönhetően könnyű vezetni.

Az alumínium kettős bölcső váz rendkívül könnyű és erős, és nagy tapadást és stabilitást tud biztosítani a leggyorsabb, és a legdurvább szakaszokban is, ugyanakkor nagy mozgékonyságot kínál az Enduróra terepre jellemző legnehezebb szakaszokon. A felfüggesztése a kiváló és biztos 48 mm-es KYB SSS (sebességérzékeny rendszer) teleszkópok 300 mm-es mozgással, kifejezetten a versenyosztály által létrehozott Enduro beállítással, amely néhány kattintással képes alkalmazkodni a különböző vezetési stílusokhoz, legyen akár profi, vagy kezdő versenyző. KYB rugóstag dolgozik hátul is (315 mm rugóúttal), amin külön állítható az előfeszítés, a kompresszió és a kirugózás csillapítása is.

Kétütemű, könnyű, csúcsenduro

A DID felnik 21×1,60 – 18×2,15 méretben, Metzeler 90 / 90-21 “120 / 90-18” gumiabroncsokkal felszerelve. A végső hajtási arány 13:50, míg a fékrendszer közvetlenül a Nissin-től származik, ami a teljesítmény és a modularitás szinonimája a 270 mm-es első és 245 mm-es hátsó tárcsáknak köszönhetően.

XEF 250 4T

Tesztmotor is lesz a Fantic XEF250-ből! Már nagyon várjuk, hogy mikor lesz itt!

A Fantic 250 négyütemű motorja kiemelkedik használhatósága terén a teljes felhasználási tartományban. A motor, a vezérlőegység, a kipufogó, a fenomenális futómű és az összes alkatrész gondossága az XEF 250-et minden körülmények között versenyre kész járművé teszi.

Legfontosabb, hogy homológizált így a WR 250-es Yamahával szemben ez le is vizsgáztatható és közúti forgalomban is részt vehet!
XEF 450 4T

Fantic XEF 450 Enduro versenymotor Euro5-ös homológizációval

Az XEF 450 teljessé teszi a Fantic Enduro kínálatot, amely egy vadonatúj projekt. A Fantic kutatási és fejlesztési részleg munkájának eredményeként jött létre, és összefoglalja a Yamaha 4-ütemű motor agilitásának, kezelhetőségének, energiaelosztásának és tapadásának legjobb koncepcióit.

Kormányról vezérelhető a gyújtástérkép

GET fordulatszámmérő is van a sárvédőn

Az XEF 450 elektronikus kezelését az Athena-GET vezérlőegységre bízzák, amelyet a Fantic Racing Department fejlesztett ki. A WiGET alkalmazásnak köszönhetően itt is könnyedén beállítható és módosítható – ha szükséges – a kerékpár beállításai a versenyző igényeinek és a vezetési viszonyoknak megfelelően. Az Arrow kipufogó alumínium hangtompítóval zseniális és strapabíró. A futómű az XEF 450 hozzáadott szilárdságát nyújtja, elsősorban a szigorú, mégis mozgékony alumínium váznak köszönhetően, csakúgy, mint a KYB többszörösen állítható futóműcsomagnak, amely képes kielégíteni a versenyzők minden vágyát.

Minden igényt kielégítő Kayaba felfügesztésekkel rendelkező gyári versenymotor, amelyet bárki megvásárolhat

“Készen állunk egy újabb nagy előrelépésre – magyarázza Mariano Roman, a Fantic Motor vezérigazgatója -, amely valóban érdekes piaci forgatókönyvek felé vetíti cégünket. A versenypálya használat, mind a Motocross, mind az Enduro tekintetében végül lehetővé teszi számunkra, hogy versenyezzünk egyenlő feltételek mellett az ágazat fő versenytársaival. Sőt, már Világbajnokságot is nyertünk! Ez egy olyan szektor, amely mindig is az off-road technológia legmagasabb szintjét képviselte.

A legextrémebb versenyek világában végzett kutatás és fejlesztés lehetővé tette számunkra – köszönhetően a Fantic csapatoknak és a hivatalos versenyzőknek – , nemcsak a nagy győzelmek és címek megünneplését, hanem mindenekelőtt a bonyolultabb “gyári érzésű” motorok, és nem csak az egyszerűen “gyártható motorkerékpárok” kibocsátását minden motoros számára. Ez különböztet meg bennünket versenytársainktól. Egy új valóság vagyunk, amely átalakította a verseny szemléletét és mindenki számára elérhetővé tette, közvetlenül a “pole pozícióból” indulva. Ez a szellem élteti a teljes Enduro és Motocross kínálatunkat, amely szeptembertől a hivatalos Fantic kereskedőknél lesz kapható “.

A legjobb amit kapni lehet! Fantic XEF 450 2022

FANTIC 2022 MX és Enduro árak
  • Fantic XX 125 2T – 3.031.000 Ft
  • Fantic XX 250 2T – 3.783.000 Ft
  • Fantic XXF 250 4T – 3.755.000 Ft
  • Fantic XXF 450 4T – 3.921.000 Ft
  • Fantic XE 125 2T – 3.255.000 Ft
  • Fantic XEF 250 4T – 3.783.000 Ft
  • Fantic XEF 450 4T – 4.283.000 Ft

A motorkerékpárok mellett a Fantic, nagyon jó elektromos kerékpárokat is gyárt, s amikkel már versenyeznek is. VB szinten épp a másodikak 7 ponttal lemaradva az E1 kategóriában egy karbonvázas bringával.

Természetesen a Fantic.hu oldalon minden Fantic motorkerékpárt, Caballero retro motort és az elektromos kerékpárokat is meg tudjátok nézni/rendelni.

Jelentkezz viszonteladónak...

2021-11-04 19:19:00

Érdekel az off-road Világbajnok FANTIC motorkerékpárok, elektromos robogók, elektromos rollerek és az E-Bikeok értékesítése?
Érdeklődj nálunk viszonteladói partner együttműködésről!
LEGYEN KÖZÖS A CÉLUNK!
Keresünk FANTIC viszonteladó partnereket Budapest pesti oldalán és a következő városokban: Cegléd, Debrecen, Szeged, Békéscsaba, Miskolc, Siófok, Zalaegerszeg, Keszthely, Pécs, Sopron, Szombathely...

Fantic Factory Team Maddii

Ötszörös MX világbajnok csapat

2021-11-16 16:51:00

MX TEAM<br>A Team Maddii Racing 1992-ben született Corrado Maddii kezei között, aki sok éves, magas szintű versenyeken szerzett tapasztalatát szeretné átadni a versenyzőknek.

A 26 éves tevékenység során a csapat nagyszerű eredményeket ért el, és fontos cégeket képviselt.

2021-ben megszületik a Fantic Factory Team Maddii, amelyben Corrado Maddii és fia, Marco egyesítik erőiket, hogy kihasználják hihetetlenül erős hátterüket.

2021-ben a Fantic Factory Team Maddii az EMX 125-ös európai versenyen bajnoki reményekkel indul két fiatal tehetséggel a Fantic XX125-ön, valamint az európai EMX 250-en, ahol az új Fantic XX250 mellett további két versenyző vonul fel. Főbb olasz versenyeken és bajnokságokban is indulnak. 2021-ben EMX250-es kategóriában lett Európabajnok Nicholas Lapucci

Az elmúlt négy előző szezonban Corrado és Marco fontos eredményeket ért el: 2 világbajnoki címet és hat olasz bajnoki címet nyert, mindezt fiatal Azzurri tehetségekkel.

A legfontosabb csapateredmények:

  • ÖTSZÖRÖS VILÁGBAJNOK
  • HATSZOROS EURÓPAI BAJNOK
  • TÖBB MINT HARMINCSZOROS OLASZ BAJNOK
  • 50 DOBOGÓS HELY AZ ELMÚLT HÁROM ÉVBEN


FANTIC ISSIMO GPS-es ALKALMAZÁSSAL

2021-11-13 22:01:00

Az ISSIMO új alkalmazásával egyszerűen és gyorsan rendszerezheti a Fantic ISSIMO ebike-járól szóló sok információt.

AZ ÚJ FANTIC ISSIMO ALKALMAZÁS LETÖLTÉSE


Az ISSIMO új alkalmazásával egyszerűen és gyorsan rendszerezheti a Fantic ISSIMO ebike-járól szóló sok információt, útvonalat tervezhet és megnézheti épp merre jár az Issimoja amikor valakinek kölcsönadja, vagy ha netán eltulajdonítják, akkor is könnyen megtalálható lesz.

Az alkalmazást az ESB Team - VAIMOO projekttel együttműködve fejlesztették ki. Az alkalmazás olyan funkciókat jelenít meg, mint az analóg stílusú műszerfali sebességmérő, a jármű állapota és az akkumulátor töltöttségi szintje, közvetlenül az okostelefonon.

Az alkalmazás olyan funkciókat kínál, mint a műholdas navigáció és a kerékpárhasználat statisztikái és lehetőséget ad tapasztalatai megosztására a közösségi médiában.

Rendelkezik az ISSIMO GPS-követő funkciójával, értesítéssel/figyelmeztetéssel az okostelefonon, ha az ISSIMO-t eltávolítják a parkolóhelyről. Arra is lehetősége nyílik, hogy több okostelefont is társítson az ISSIMO ebike-hoz, így felhasználói csoportot hozhat létre, ha többen használnak egy Issimot.

Az alkalmazás ingyenesen letölthető az Apple Store-ból és az Android Marketről.

Az alkalmazás egy további Bluetooth-GPS készlettel együtt működik, amelyet az ISSIMO ebike-ba kell telepíteni, hogy lehetővé tegye az ebike párosítását és kezelését, de vásárolható előre telepített GPS-el rendelkező Issimo is.

Az alkalmazás bemutató videója

Fantic Factory E50 Racing

A Világbajnok L. LARRIEU versenyző csapata

2021-11-16 18:08:00

ENDURO TEAM<br>A Fantic Factory Team E50 Racinget Simone Albergoni irányítja.

22 évnyi nagyszerű versenyzői győzelmet követően Simone csapatmenedzser lett a világszinten. A tökéletes csapat egy olyan nagyszerű világbajnok versenyző számára, mint Loic Larrieu.

LOIC LARRIEU

2021-11-19 23:15:00

NEMZET: Franciaország

SZÜLETÉSNAP: 1991.01.17.

MAGASSÁG/SÚLY: 1,78 m / 72 kg

RAJTSZÁM: 4

MOTOR: Fantic XEF 250

SZERELŐ: Emilio Comotti

OSZTÁLY: E1 világbajnokság

Fantic D’Arpa Racing Team

5 YEARS OF EXPERIENCE WITH FANTIC

2021-11-16 18:39:00

ENDURO TEAM<br>A Fantic négyéves tapasztalata során a Marco Darpa vezette csapat mindig is kitűnt a közösségi médiában való hatalmas láthatóságával és a pályákon való gyorsaságával. A 2020-as ifjúsági osztály vicebajnoka Jed Etchellsszel, a csapatnak még nagyobb álmai vannak a 2021-es szezonra.

A Fantic négyéves tapasztalata során a Marco Darpa vezette csapat mindig is kitűnt a közösségi médiában való hatalmas láthatóságával és a pályákon való gyorsaságával. A 2020-as ifjúsági osztály vicebajnoka Jed Etchellsszel, a csapatnak még nagyobb álmai vannak a 2021-es szezonra.

A Fantic négyéves tapasztalata során a Marco Darpa vezette csapat mindig is kitűnt a közösségi médiában való hatalmas láthatóságával és a pályákon való gyorsaságával. A 2020-as ifjúsági osztály vicebajnoka Jed Etchellsszel, a csapatnak még nagyobb álmai váltak valóra a 2021-es szezonra.

A 19 éves Albin Norbin lett az ifjúsági Világbajnom MX kategóriában XX125 motorral.

Fantic JET Racing Team

Tizenkilencszeres Világbajnok csapat

2021-11-16 18:42:00

ENDURO TEAM<br>A Franco Mayr által irányított, többszörösen titulált csapatot nem kell bemutatni az enduro világ számára, és 2021-ben gyors és magabiztos versenyzőkkel jelentkezett, készen a végső győzelemre.

 Az egyik ilyen Harry Edmonson, a négyszeres enduro világbajnok, Paul Edmonson fia.

JED ETCHELLS

2021-11-20 07:45:00

NEMZET: Egyesült Királyság

KOR: 20 év

MAGASSÁG/SÚLY: 1,86 mt./86 Kg

RAJTSZÁM: #47

MOTOR: Fantic XEF 250

SZERELŐ: Luca Ghislandi

OSZTÁLY: Junior Világbajnokság

NICHOLAS LAPUCCI

2021-11-19 22:31:00

NEMZET: Olaszország

SZÜLETÉSNAP: 1998.12.16.

MAGASSÁG/SÚLY: 1,70m 67kg

RAJTSZÁM: #211

MOTOR: Fantic XX 250

SZERELŐ: Sebastiano Enrico

OSZTÁLY: EMX250 Európa-bajnokság

HAKON OSTERHAGEN

2021-11-19 22:37:00

NEMZET: Norvégia

SZÜLETÉSNAP: 2004.04.26.

MAGASSÁG/SÚLY: 1,73m 60kg

RAJTSZÁM: #12

MOTOR: Fantic XX 125

SZERELŐ: Giacomo Denti

OSZTÁLY: EMX125 Európa-bajnokság

MAXIMILIAN SPIES

2021-11-19 22:41:00

NEMZET: Németország

SZÜLETÉSNAP: 2004.02.27.

MAGASSÁG/SÚLY: 1,92m 85kg 

RAJTSZÁM: #7

MOTOR: Fantic XX 250

SZERELŐ: Willy Stephan

OSZTÁLY: EMX250 Európa-bajnokság

FEDERICO TUANI

2021-11-19 22:45:00

NEMZET: Olaszország

SZÜLETÉSNAP: 2002.02.02.

MAGASSÁG/SÚLY: 1,84m 75kg 

RAJTSZÁM: #3

MOTOR: Fantic XX 250

SZERELŐ: Ivan Tuani

OSZTÁLY: EMX250 Európa-bajnokság

MATTEO RUSSI

2021-11-19 22:49:00

NEMZET: Olaszország

SZÜLETÉSNAP: 2005.01.06.

MAGASSÁG/SÚLY: 1,72m 74kg

RAJTSZÁM: #88

MOTOR: Fantic XX 125

SZERELŐ: Filippo Bulfoni

OSZTÁLY: EMX125 Európa-bajnokság

PIETRO SALINA

2021-11-19 22:52:00

NEMZET: Olaszország

SZÜLETÉSNAP: 2001.11.03.

MAGASSÁG/SÚLY: 1,93m 73kg

RAJTSZÁM: #14

MOTOR: Fantic XX 250

SZERELŐ: Bruno Salina

OSZTÁLY: EMX 2T Európa-bajnokság

DAVIDE GUARNERI

2021-11-19 23:20:00

NEMZET: Olaszország

SZÜLETÉSNAP: 1983.03.25.

MAGASSÁG/SÚLY: 1,81 m /74kg 

RAJTSZÁM: 39

MOTOR: Fantic XE 125

SZERELŐ: Emilio Comotti

OSZTÁLY: E1 világbajnokság

EMANUELE FACCHETTI

2021-11-19 23:22:00

NEMZET: Olaszország

SZÜLETÉSNAP: 1996.09.13.

MAGASSÁG/SÚLY: 1,78 m /78kg

RAJTSZÁM: 32

MOTOR: Fantic XEF 250

SZERELŐ: Emilio Comotti

OSZTÁLY: E1 világbajnokság

DANIELE DELBONO

2021-11-19 23:24:00

NEMZET: Olaszország

SZÜLETÉSNAP: 2003.06.13.

MAGASSÁG/SÚLY: 1,83m / 75kg

RAJTSZÁM: 33

MOTOR: Fantic XE 125

SZERELŐ: Emilio Comotti

OSZTÁLY: Enduro Ifjúsági

GIULIANO MANCUSO

2021-11-20 07:51:00

NEMZET: Olaszország

KOR: 24 év

MAGASSÁG/SÚLY: 1,73 mt/70 Kg

RAJTSZÁM: #70

MOTOR: Fantic XE 125

SZERELŐ: Fabio Poli

OSZTÁLY: Senior 125

ALBIN NORRBIN

2021-11-20 07:52:00

NEMZET: Sveden

KOR: 19 év

MAGASSÁG/SÚLY: 1,80 mt./73 Kg

RAJTSZÁM: #28

MOTOR: Fantic XE 125

SZERELŐ: Roberto Cesana

OSZTÁLY: Ifjúsági 125

KEVIN CRISTINO

2021-11-20 07:54:00

NEMZET: Olaszország

KOR: 17 év

MAGASSÁG/SÚLY: 1,68 mt./67 Kg 

RAJTSZÁM: #34

MOTOR: Fantic XE 125

SZERELŐ: Roberto Cesana

OSZTÁLY: Enduro Ifjúsági

HARRY EDMONDSON

2021-11-20 17:49:00

NEMZET: Egyesült Királyság

SZÜLETÉSNAP: 2001.01.16.

MAGASSÁG: 1,81m

RAJTSZÁM: #68

MOTOR: Fantic XE 125

SZERELŐ: Pelissero Stefano

OSZTÁLY: Enduro Youth

RICCARDO FABRIS

2021-11-20 17:51:00

NEMZET: Olaszország

SZÜLETÉSNAP: 2002.09.10.

MAGASSÁG: 1,78m

RAJTSZÁM: #94

MOTOR: Fantic XE 125

SZERELŐ: Andrea Mayr

OSZTÁLY: Enduro Youth

Ott leszünk a 78. EICMA motorkiállításon

Ha szeretnéd megnézni a 2022-es újdonságainkat, Milánóban megtalálod az EICMA-n

2021-11-23 08:48:00

Ha szeretnéd megnézni a 2022-es újdonságainkat, Milánóban megtalálod az EICMA-n

2022 November 23- 28 között az EICMA motorkerékpár kiállításon a 15-ös Hallban, a 46-os standon találjátok meg a Fantic újdonságait. Sok meglepetéssel és újdonsággal készültünk, úgyhogy mindenkit várunk szeretettel!

Ha kérdésetek lenne hívjatok a 06.30.600.1024-es számon!

Üdv:

Fantic Hungary