XEF 250 TRIAL

A Fantic XEF 250 Trail Enduro az erő és a könnyű vezetés tökéletes kombinációja. A fejlett technológia és a fejlesztés érdekében végzett folyamatos kutatás ideálissá teszi a legnehezebb utakon való haladást, de könnyebb utat tesz lehetővé a hosszú kalandokhoz a természet közepén. Soha nem tűnik elérhetetlennek, teljesen a teljesen Olaszországban tervezett és gyártott motorkerékpár teljesítményére és intuitív futóművére támaszkodva.

Izgalmas enduro kerékpár, könnyű és nagyon alacsony karbantartással. A Fantic Racing modelljeinek ihletett esztétikája a Fantic és technikai partnerei kiváló erőfeszítéseinek köszönhetően Euro5-kompatibilis is.

Motor

Az új Fantic XEF 250 Trail Enduro 250 köbcentis négyütemű folyadékhűtéses motorral van felszerelve, elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel és egy teljesen új ECU-val. Euro5 szabványnak megfelelő Arrow kipufogó és hangtompító.

Dinamika

Alváz – Az Enduro XEF CrMo acél keretes vázát a merevség szempontjából optimalizálták az új megerősítések elhelyezésének köszönhetően a menet érdekében. Az Enduro 250 XEF fel van szerelve egy FANTIC FRS 43mm USD versenyből származó villával, valamint a FANTIC FRS 250 Piggyback monoshock-elõterheléssel és hidraulikus beállítással. A lengőkar alumíniumból készül, változó részekkel és kivehető hátsó kerettel. 90 / 90×21 – 120 / 90×18 enduro gumiabroncsok alumínium felnikre szerelve. Erőteljes és moduláris 260 mm-es első és 220 mm-es hátsó féktárcsák.

Tartozékok

Az XEF 250 Trail Enduro azoknak a kerékpároknak, akik kihívást akarnak szerezni a technikai off-road pályákon, a Racing modellekhez hasonló alkatrészekkel. A felszereltség része a 43 mm-es Red Fantic FRS első villa, az FSR hátsó felfüggesztés malac háttal, előfeszítés és hidraulikus beállítás, alumínium lengőkar, eloxált hátsó fék hengervédelem, CNC-vel megmunkált hármas bilincsek, állítható hatótávolságú versenyfékrendszer, fekete eloxált hangtompító, kézvédők, és könnyű ergal korona. Az új elülső maszk egy teljes LED-es fényszórót szerel fel.

Technikai információk

  • Motor:
  • Egyhengeres 4 ütemű Euro5, folyadékhűtéses
  • Maximális teljesítmény:
  • 15,8 kW (21,5 LE) 8,750 fordulat / perc sebességre
  • Maximális nyomaték:
  • 18,6 Nm – 6,750 fordulat / perc
  • Elmozdulás:
  • 249,6 cm3
  • Furat:
  • 77 mm
  • Stroke:
  • 53,6 mm
  • Terjesztés:
  • SOHC 4 szelepes
  • Gyújtás:
  • Elektronikus
  • Indító:
  • Elektromos
  • Fogaskerekek:
  • 6.
  • Kuplung:
  • Nedves multidisc
  • Kipufogó:
  • A nyíl és a hangtompító Euro5 by ARROW
  • Keret:
  • Kerületváz acél CrMo
  • Alkeret:
  • Kivehető alumíniumból
  • Swingarm:
  • Alumínium, változó szakasz és progresszív összeköttetés
  • Gumiabroncsok:
  • 90 / 90×21 – 120 / 90×18
  • Kerekek:
  • Alumínium, fekete eloxált
  • Fékek:
  • „Wave” lemez ø260mm – „Wave” lemez ø220mm
  • Hármas bilincsek:
  • Alumínium, CNC versenyhármas bilincsek
  • Első felfüggesztés:
  • FANTIC FRS ø43mm USD, versenyszerkezet, kovácsolt alumínium villafenék
  • Hátsó felfüggesztés:
  • FANTIC FRS 125 Piggyback – előfeszítés és hidraulikus szabályozás
  • Kormány:
  • ø28 alumínium
  • Hossz:
  • 2100mm
  • Ülés magasság:
  • 915mm
  • Tengelytávolság:
  • 1420mm
  • Száraz tömeg:
  • 122 kg
  • Üzemanyag tartály:
  • űrtartalma 7,5 l
  • Üzemanyag fogyasztás:
  • 3,6 l / 100 km
  • CO2-kibocsátás:
  • 84 g / km