XEF 125 COMPETITION

Nagyteljesítményű és könnyű motorkerékpár, amely garantálja a nagy irányítást a legtechnikai pályákon is. A kompakt futómű és a kiváló kezelhetőség együttessé teszi a Fantic 125 köbcentis Enduro-t azoknak a fiataloknak, akik szívesen tapasztalják meg az új adrenalin-pumpáló kalandokat. Minden off-road pálya új célnak tűnik, amelyet megbízható partnerrel kell elérni.

A fantasztikus forradalom forradalmasítja az Off Road 125 MY 2021 sorozatát: íme az új Enduro XEF 125 verseny. A vadonatúj Minarelli 125 köbcentis négyütemű motor debütál. A legújabb generációs motor képes biztosítani a teljesítmény növekedését az Euro 5 kibocsátási törvénynek megfelelően. A futómű, az ergonómia és az esztétika fontos frissítéseit a Fantic Racing modellek ihlették. 

Motor

A fantasztikus forradalom forradalmasítja az Off Road 125 MY 2021 sorozatát: íme az új Enduro XEF 125 verseny. A vadonatúj Minarelli 125 köbcentis négyütemű motor debütál. A legújabb generációs motor képes biztosítani a teljesítmény növekedését az Euro 5 kibocsátási törvénynek megfelelően. A futómű, az ergonómia és az esztétika fontos frissítéseit a Fantic Racing modellek ihlették.

Dinamika

Fejlesztések a futóműben, az ergonómia és az esztétika terén – A Fantic XEF 125 vázát optimalizálták a váz merevsége szempontjából, új megerősítésekkel: előnyökkel, amelyek érezhetők vezetés közben. Az új XEF 125 Enduro egy Fantic fejjel lefelé fordított 41 mm-es villával és alumínium hármas bilincsekkel, változtatható szakaszú lengőkarral és kivehető alkerettel van felszerelve. 90 / 90×21 – 120 / 90×18 enduro gumiabroncsok alumínium felnikre szerelve. Erőteljes és moduláris 260 mm-es első és 220 mm-es hátsó féktárcsák kombinált fékrendszerrel. Az új első maszkot és az első sárvédőt a Fantic Racing modellek ihlették. A grafikát is megújították, két színkombinációban, a “White Version” és a “Black Version” bemutatásával, ugyanolyan stílusú és gyári érzéssel, mint a Fantic Racing modellek.

Tartozékok

Az XEF 125 Enduro verseny azoknak a kerékpároknak, akik műszaki tereppályákon szeretnének közlekedni, a Racing modelljeinkhez hasonló alkatrészekkel. A “Verseny” változat tartalmazza a 41 mm-es Fantic Red FRS villát, az FSR hátsó felfüggesztést malac háttal és hidraulikus beállítással, alumínium lengőkarral, eloxált hátsó fék mastercilinder védelemmel, CNC-vel megmunkált hármas bilincsekkel, állítható hatótávolságú versenyfékrendszerrel, fekete eloxált hangtompítóval, kézvédőkkel és könnyű ergal korona.

Technikai információk

  • Motor:
  • Egyhengeres 4 ütemű Euro5, folyadékhűtéses
  • Maximális teljesítmény:
  • 11 kW (15 LE) 9,750 fordulat / perc sebességre
  • Maximális nyomaték:
  • 11,8 Nm – 6,750 ford / perc
  • Elmozdulás:
  • 124,66 cm3
  • Furat:
  • 52 mm
  • Stroke:
  • 58,7 mm
  • Terjesztés:
  • SOHC 4 szelepes, változtatható vezérműtengely időzítés
  • Gyújtás:
  • Elektronikus
  • Indító:
  • Elektromos
  • Fogaskerekek:
  • 6.
  • Kuplung:
  • Nedves többlemezes, hátsó nyomatékkorlátozó
  • Kipufogó:
  • A nyíl és a hangtompító Euro5 by ARROW
  • Keret:
  • Kerületváz acél CrMo
  • Alkeret:
  • Acélból kivehető
  • Swingarm:
  • Alumínium, változó szakasz és progresszív kapcsoló
  • Gumiabroncsok:
  • 90 / 90×21 – 120 / 90×18
  • Kerekek:
  • Alumínium, fekete eloxált
  • Fékek:
  • „Wave” ø260mm tárcsa – „Wave” ø220mm tárcsa, kombinált fékrendszer
  • Hármas bilincsek:
  • Alumínium, CNC versenyző háromszoros bilincsek
  • Első felfüggesztés:
  • FANTIC FRS ø41mm USD, versenyszerkezet, kovácsolt alumínium villafenék
  • Hátsó felfüggesztés:
  • FANTIC FRS 125 Piggyback – előfeszítés és hidraulikus szabályozás
  • Kormány:
  • ø28 alumínium
  • Hossz:
  • 2110mm
  • Ülés magasság:
  • 915mm
  • Tengelytávolság:
  • 1420mm
  • Száraz tömeg:
  • 108 kg
  • Üzemanyag tartály:
  • űrtartalma 7,5 l
  • Üzemanyag fogyasztás:
  • 1,8 l / 100 km
  • CO2-kibocsátás:
  • 43 g / km