RAMPAGE: FANTIC DEBÜTÁL A KÖNNYŰ E-MTB KÖNNYŰ SZEGMENSBEN

RAMPAGE: FANTIC DEBÜTÁL A KÖNNYŰ E-MTB KÖNNYŰ SZEGMENSBEN

Riva del Garda - Bemutatta a Fantic a Világ legkönnyebb ebike modelljét

A hosszú távokat és az extrém sebességeket előnyben részesítve, hogy a nevének lényegét megtestesítő terepjáró útvonalakon szabadjára engedd a tiszta adrenalin tölteted: Rampage - a Fantic első e-mtb-je a könnyű e-mtb szegmensben.

A Fantic Rampage olyan bringásoknak ajánlott, akik hosszú távokon keresik a szórakozást, miközben energiát takarítanak meg és egy izmos kerékpár érzését részesítik előnyben, a Fantic Rampage egy agresszív, nagy teljesítményű felszereléssel lép be a könnyű e-mtb szegmensbe, amely arra hajlik, hogy felfedezd a tájat túl a horizonton, a lábaid ereje által felszabadított természetes szórakozás által táplálva.


Az innovatív Rampage, amelyet a Fantic K+F részlege a könnyedségre összpontosítva tervezett, teljes karbon vázzal büszkélkedhet, amely a csúcskategóriás változatban mindössze 15,5 kg-ot nyom. Zökkenőmentesen integrált akkumulátorának köszönhetően könnyen elfelejthető a jelenléte. A fokozott súlyhatékonyságot a hátsó háromszöget meghajlító egyedi felfüggesztési rendszerrel érik el, így nincs szükség két további csukló mechanizmusra. Az eredetileg az XTF 1.6 karbonhoz kifejlesztett Fantic Flip Chip szabadalom két hátsó kerék pozíciót tesz lehetővé, ami két különböző geometriát eredményez, miközben a hátsó hossz rövid marad. Ez a kialakítás 2,2'' és 2,4'' méretű gumiabroncsokkal egyaránt élvezetes vezetést biztosít.

A Fantic Racing karbon integrált kormány, amelyet a Fantic csapat fejlesztett ki, alapfelszereltségként jár a csúcsváltozatokhoz. Emellett az 1.2 Factory jelenleg egyike azon kevés e-bike-nak a piacon, amely tartalmazza a Crankbrothers karbon teleszkópos nyeregcsövet.

A TQ által tervezett motor és akkumulátor Power Unit kifejezetten a könnyű e-mtb szegmenshez készült, 50 Nm-es HPR50 motorral, amely garantálja az izmos kerékpár érzetét. A rendkívül csendes és könnyű, a vázba integrált, kivehető, 360 Wh kapacitású akkumulátor ugyanazon a váz töltőporton keresztül tölthető, amelyet a hatótávnövelő csatlakoztatásához használnak.

A felső csövön található a központi kijelző, amelyen látható minden menet közben, az akkumulátor töltöttségi szintje, a motor által szolgáltatott wattok és a kerékpáros teljesítménye, valamint az aktuális sebesség, míg a kormányon lévő távirányító lehetővé teszi a kerékpáros számára 3 támogatási szint beállítását, amelyek az alkalmazáson belül testre szabhatók: maximális teljesítmény (a motor maximális wattja), támogatási százalék (a motor reakciója a kerékpáros lökésére) és pedálreakció (a szállítási lökés, azonnali vagy kísérő pedálozás).

Az idei év újdonsága, hogy a Fantic 2 változatot mutat be az XC (Cross Country), az 1.2 Factory és az 1.2 Race - és 3 változatot a DC (Down Country), az 1.4 Factory, az 1.4 Race és az 1.4 Sport. Mindegyik két színváltozatban kapható: fekete irizáló grafikával vagy piros titánszínű grafikával.

Az 1.2 XC geometriája maximális pedálozási hatékonyságot és versenyhelyzetet kínál, a fejcső szöge készen áll a legtechnikásabb lejtők leküzdésére és 120 mm-es rugóútra, míg az 1.4 DC változat szélesebb gumiabroncsokkal és hosszabb hátsó részekkel nagyobb tapadást és stabilitást biztosít a lejtőkön a 140 mm-es rugóútnak köszönhetően.
A DC az a kerékpár, amelyik inkább a lejtőzés örömének szenteli magát, mint XC testvére, amelyik inkább a pedálozás hatékonyságának szenteli magát.

Az 1.2 Race esetében egy RockShox beállítással kiegészített villa, lengéscsillapító és vezérlés a kormányon lévő távoli reteszeléssel, a Factory esetében pedig az Ultimate verzióval.

Az 1.4 ehelyett egy 3 modellből álló Suntour csomaggal rendelkezik, kézi vezérléssel és az 1.2-eshez képest megnövelt levegőmennyiséggel. A csúcskategóriás modellekben még a kerekek és a hajtókarok is karbonból készültek.

Külön figyelmet érdemel az XC 1.2 Factory-ra szerelt új Sram XX hátsó váltó: szuper könnyű és ellenálló, váltófül nélküli, praktikus és automatikus beállításokkal rendelkezik. Egy vezeték nélküli, elektronikus AXS meghajtású hátsó váltó, amely még terhelés alatt is sima váltást biztosít, és közvetlenül a kerékpár főakkumulátoráról kapja az áramot, így nincs szükség további, független akkumulátorra!

Hozzászólások RAMPAGE: FANTIC DEBÜTÁL A KÖNNYŰ E-MTB KÖNNYŰ SZEGMENSBEN cikkünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!